Äntligen!

Medlemmarna  är välkomna till Träffstugan Norra skogen.

lördagen den 20 november kl.15.00.

Nu ska vi försöka blåsa liv i vår förening igen efter det långa pandemi-uppehållet.

Vi börjar med tipspromenad och glöggmingel – utomhus om vädret tillåter. Sedan bjuder vi på något gott att äta samt ett ”gratislotteri”. Vi hoppas på en trevlig eftermiddag tillsammans nu när vi äntligen kan träffas inomhus. Kom gärna med egna idéer och förslag till aktiviteter för 2022.

Vi vill gärna veta hur många som kommer, så anmäl dig till Kerstin senast den 13 november. Tel. 0702-970702 eller e-post sanell.kerstin@telia.com.

Du som vill bli medlem är också välkommen.

Välkommen önskar

Styrelsen

PS Om du har nytt telefonnr eller e-postadress så kan du anmäla det till karlsborg@naturskyddsforeningen.se.

Erika tog bilden för någondag sedan i Skäverud, klicka för större bild.